Wonen en werken in een omgeving die past bij jouw passie?

Hoe u woont en leeft, bepaalt u zelf, ook als u een dagje ouder wordt. Als kunstenaar of kunstliefhebber hebt u waarschijnlijk uw eigen wensen en dromen. We nodigen u graag uit om mee te dromen over een ideale woon- en ontmoetingsplek in de regio ‘s-Hertogenbosch.

In Tilburg maakten kunstenaars, kunst- en cultuurliefhebbers en een aantal organisaties hun droom waar. Door hun krachten te bundelen, realiseerden ze een inspirerende woon- leef- en werkgemeenschap voor 50-plussers in Mariëngaarde. Stichting Leefstijl Ondersteunend Wonen en werken zet de activiteiten voort en is bezig met een verkenning naar de mogelijkheden in de omgeving van  ’s-Hertogenbosch en in andere regio’s. Het doel van deze verkenning is een idee te krijgen van de interesses, de wensen en de mogelijkheden in deze regio.

Een groep serieus geïnteresseerde kunstenaars en kunstminnaars is actief. Zij komen regelmatig bij elkaar en alle geïnteresseerden zijn actief in een werkgroep. De bijeenkomsten vinden plaats in het stadscentrum van Den Bosch.

Ben je ook serieus geïnteresseerd om te wonen en te werken in een op kunst en cultuur gerichte omgeving met ondersteuning wanneer dat nodig is?  Neem dan contact op met Mieke Brekelmans info@sloww.nl .