Sociëteit 2016

Sociëteit 2016, is een club met deelnemers. Zij vormt het sociale hart van de Stichting Ru van Rossem Huis.  Onder voorbereiding van een Mieke_stoelencommissie worden jaarlijks minimaal drie bijeenkomsten onder de titel ‘Ontmoetingen in de Kunst’ georganiseerd. Daarnaast is er de mogelijkheid voor alle sociëteitdeelnemers, dus ook de mensen die niet in Mariëngaarde wonen, om elkaar eens te ontmoeten in Mariëngaarde of in ‘s-Hertogenbosch. Voor werk, kennis en informatie of voor de gezelligheid.

Geestverwantschap
Misschien ben je geen kunstenaar, maar wel als (semi-) professional in de sector werkzaam (geweest) of je hebt als kunstvriend een meer dan gemiddelde interesse voor kunst of een kunstvorm. Open staan voor je omgeving en de mensen daarin, leren van en met elkaar. Die affiniteiten zijn naast het geestverwantschap belangrijke criteria om lid te kunnen worden van de Sociëteit 2016.

Lid worden
Wil je meer informatie over de sociëteit of je aanmelden, klik dan onder aan de pagina op ‘Ik wil meer informatie’.